خط تولید انواع شکلات
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از پرمصرف ترین محصولات شکلات است و بسیاری از افراد به شکلات علاقه بسیار زیادی دارند و مصرف آن در کشورهای مختلف نیز متفاوت است البته که با حجم بسیار زیادی نیز تولید می شود و در اصل یک نوع سیستم کلوئیدی است که از دو فاز کره کاکائو و پودر کاکائو به همراه شکر ساخته می شود. 

این محصول لذیذ و دوست داشتنی به علت داشتن سه ماده کافئین، تئوبرمین، فیتل استیل آمین یکی از ملایم ترین محرک ها می باشد که شادی آور است و احساس آرامش و شادی را به فرد می بخشد. 

از این محصول در صنایع شیرینی و تنقلات بسیار زیاد استفاده می شود و همچنین سالهای زیادی است که از آن در نوشیدنی های گرم و سرد نیز استفاده می کنند. 

در خط تولید شکلات طعم ها و شکل های مختلفی تولید می شود شکلات در دمای اتاق که خیلی گرم هم نباشد به صورت جامد است و بعداز اینکه در دهان قرار داده شده ذوب می شود. 

بیشترین مقدار از کاکائو را می توان در آفریقای جنوبی، آسیای جنوب غربی، آمریکای جنوبی دریافت کرد و البته ممکن است در مناطق دیگر نیز یافت شود اما در مناطقی که ذکر شد حجم بیشتری وجود دارد. 

دستگاههای تولید شکلات می توانند در انواع مختلف با درجه کیفی مختلفی باشند و می توان با آنها خط تولید شکلات تخته ای، خط تولید شکلات صبحانه را در کارخانه تولید شکلات راه اندازی  کرد. 

ماشین آلات و دستگاههای تولید شکلات عبارتند از: 

  1. دستگاه کنج
  2.  بال میل
  3. دستگاه میکسر
  4. دستگاه مخلوط کن
  5. لوله های دو جداره
  6. پمپهای مختلف شکلات
  7. مخزن نگهدارنده شکلات
  8. مخزن ذوب روغن
  9. دستگاه آسیاب شکر

برای اینکه بتوان خط تولید شکلات را راه اندازی کرد نیاز است تا در ابتدا از میزان سرمایه اولیه خود اطمینان داشته و بدانید که سرمایه لازم برای تولید شکلات باید در حدی باشد که بتوان به راحتی دستگاهها و تجهیزات را خریداری کرده و مکان مناسب برای احداث را هم در نظر گرفت ضمن اینکه مجوز موردنیاز برای این خط تولید و تعداد نیروی لازم هم جزء کارهایی است که حتما در مراحل اولیه انجام شود. 

از آنجائیکه در تمامی سوپرمارکتها و فروشگاههای مواد غذایی دهها مدل شکلات در برندهای مختلف می توان یافت پیشنهاد می شود با انتخابی دقیق تر در مورد خط تولید، بهترین تصمیم را در سرمایه گذاری خود انجام دهید چرا که با سرمایه گذاری کردن در این مسیر و داشتن رقیبان قدرتمند سوددهی با زمان بسیار طولانی تری اتفاق خواهد افتاد و ممکن است حتی بازگشت سرمایه شما هم زمان زیادی طول بکشد. 

اما شرکت سارگن استون با ارائه انواع خطوط تولیدی پرسود این اطمینان را به شما می دهد که در صورت سرمایه گذاری می توانید به بیشترین سود برسید و سرمایه خود را چندین برابر کنید. 

با ورود به سایت اصلی شرکت سارگن استون و اطلاع از خطوط تولیدی پردرآمدی که دارد می توانید به نتایج بهتری برسید ضمن اینکه تماس با مدیریت این مجموعه به شما کمک می کند تا بتوانید در مورد سرمایه گذاری خود با هریک از این خطوط تولیدی پرسود درست ترین تصمیم را گرفته و اقدام کنید. 

WWW.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: